tisdag, juli 21, 2009

.

Status update plz.

7 kommentarer:

Micke sa...

I Harrbäcken och lever la dolce vita. Hur har seglingen gått?

Mabbi sa...

Börjar mitt andra sommarjobb imorgon o mitt tredje om en månad.. annars ska ja på nån julfest i tumba på lörda.. Själv?

Tibbe T sa...

Micke, seglingen gick väl sådär. Eller den gick säkert jättebra men det tog tid. Seglade till stenskär och på hemvägen blåste det ingenting. Ska du på hajn festivalen i helgen?

Mabbi, jag jobbar fortfarande mitt första sommarjobb och har 3 veckor kvar. På måndag kommer lönen och det känns mycket tillfredsställande. Piteå är kallt för det mesta.

Ni andra?

Micke sa...

Tänkte dit ikväll faktiskt! Ses vi där?

Tibbe T sa...

Ja det du fethajja!

Hany sa...

Hej alles!
Jag kom hem från en veckas segling i grekland igår. Det gick studnom fort och stundom väldigt sakta (tur att vi hade en motor). men solen värmde och vi hade det göörbra!

Jag jobbar vidare på mitt första sommarjobb igen imorn. Har en härlig 48h vecka framför mig!

Micke, vi borde ses när du är i sthlm igen!

mabbi...vi ses nog imorn!

Tibbe T, jag ser fram emot influttningsfecke i höst =)

Micke sa...

Klart vi ska ses Hanna!