torsdag, augusti 06, 2009

Bästaste nyheten!

På senare tid har jag gått och funderat mycket på Memphisk.. om han lever, och hur han mår i så fall. Om han känt sig ensam. Eller om han, hemska tanke, har gått bort. Men idag kom det glädjande nyheter! De gladaste nyheterna på hela sommaren! Hanna Karlsson meddelar via sms att Memphisk lever! Visserligen mager och medtagen, men han lever! Han är nu matad och kommer att finnas bland oss, åtminstonde två veckor till! Älskade Memphisk, du är en sann kämpe!

3 kommentarer:

Tibbe T sa...

Är ni inte glada? :(

Micke sa...

Memphisk och jag har inte blivit presenterade för varann än, men jag är säker på att vi skulle tycka om varann. Helt ärligt så känner jag mig lite besviken på våra gemensamma bekanta, men det är glömt nu. Välkommen tillbaka, Memphisk!

Mabbi sa...

Jag bryr mig jättemycket men du o jag har ju redan talat ut om nyheten Tibbe T. Skönt att han lever. Jag trodde mer om den korridoren än att lämna Memphisk åt ödet. Hanna är en hjältinna!