torsdag, oktober 15, 2009

Hej alla

Vad roligt att läsa att Rullis rullar på som vanligt. Att ni kunnat gå vidare efter Memphisks bortgång &c. Är eftermiddagarna mörka än? Är det schwajnigt kallt att cykla över cykelbron? Fylls man fortfarande av en pinsam blandning av vemod och vämjelse när man går förbi Origo?

Jag skriver från mitt laboratorium i USA. Här gör jag viktiga och makalösa upptäckter varje dag och blev uppriktigt förvånad när jag vakat hela natten och Nobelkommittén ännu inte ringt, då för några veckor sedan.

Lägg gärna upp bilder från alla vilda backanaler ni arrangerar! Det är roligt att se.

2 kommentarer:

Tibbe T sa...

Umeå är precis som du minns det! Igår morse låg det snö på marken. Jag skulle också vilja se bilder från alla vilda backanaler på 178an, för bjuden blir jag då inte!!! (!!)

För övrigt ser jag många nya boende på listan, men ingen verkar presentera sig. Och ni 178or sköter stafettpinnen dåligt! Ska bloggen dö?

Hälsningar från huset bakom parkeringen.

Mabbi sa...

Kul o höra från dig här på bloggen! När är du tillbaka i Umeå Jens?