fredag, januari 29, 2010

Hittade ett minne från Rullis

Det var mycket regnigt en dag i Umeå. Denna dag hade liksom typ lite grann av liksom andra saker än det som gällde dagen innan.
Gårdagen ägde fett precis som jag gjorde därför leker jag och min farbror Jonas att vi rånar en symaskinsaffär.
Jag gick till turken för att snatta kebab från toan. Men han blev konstigt nog förbannad trots mina nya skor. Vafan sa turken och slog upp dörren i fejan på Jonas. Han bara garvade rakt uy och nonchalerade stackars turken. Och svor rakt ut i himlavalvet som att Gud bad honom att slå tillbaka. Jonas va lite skakad över dörrens hårda smäll. Nu jäklar! ska du din lymmelfan få på kärften innan Gud anar ditt förbannade helvette.
Fittan fladdrar av vällust och livfullhet.
Nu jävlar ska du bannemig dö sa fittan men så sa någon NEJ!
Kanske ska jonas gå till livsen för sjuttonde gången.

(Turken, Jona, Gud och Fittan är fiktiva personer. Obs.)

1 kommentar:

Tibbe T sa...

Hahahaha! Det var ett fint minne! Jag kommer ihåg det som att det var igår. Stark berättelse.