söndag, september 06, 2009

Fylligt

Har fått klagomål på att mitt förra inlägg inte var så fylligt, förstår inte det, aja, men det är då fylligare än er andras som har uteblivit helt. Nu är det inte meningen att jag ska låta arg för jag är glad, nu har söndagsrutinerna satt sig igen i mitt liv, känns mycket bra. De består av beachvolley och fika. Beachvolleyn bestod dock av lite nya spelare men det var kul ändå. Oså fikan dagens stora event, hela korren var samlade, jag drog som vanligt städreglerna på något knaglig engelska (måste göra ett nyversion av städlappen den e helt söndersliten, kanske en power point, fast det överlåter jag till nån annan då detta är min sista termin antagligen). Emil bjöd på mycket god fika, de nya verkar vara riktigt trevliga måste jag säga så det kommer antagligen att bli en mycket bra höst här. Hoppas på fler kvällar som spontan partyt i fredags, very nice. Nu ska jag knoppa eller vad var det det hette Oscar?? Vi måste bjuda in de nya så vi får igång bloggen igen, jag har ingen aningen hur man gör, men Andreas du får göra det.

1 kommentar:

Hany sa...

Härligt med lite mer fyllning! Kul att ni hade trevligt och förlåt för beachen, jag lovar att revanschera mig framöver!