söndag, februari 08, 2009

Här fastnar jag alltid...

Jag har lite svårt för inläggstitlar, det är helt jävla omöjligt att få dom sådär härligt praktiskt informativa men samtidigt läckert kitchiga. Finns det nån lathund, månne? Igår var det fest hos Hanna i hennes nya mansion. Väldiga vuxenpoäng att bo i radhus! Jag pratade med polisen Daniel, en semibekant Sundsvallsbo + Rullisgänget. Det fanns en väldigt god dip där också där jag fastnade ett tag och blev lite asocial. Det var det värt... Idag har vi lirat beach i vanlig ordning men jag tyckte inte att smasharna satt där dom skulle. Jag åt ogenomstekta blodpuddingar pga akut hunger.

Summering

Plus:
Fest
Sundsvallsbor
Rullisgänget
Dipen (framförallt!!)
Beach

Minus:
Inläggstitlar
Att det sannolikt inte finns någon lathund
Radhus som framkallar ångest om vuxenlivet
Dåliga smashar
Ogenomstekt blodpudding

Denna helg vart det alltså oavgjort.

1 kommentar:

Hany sa...

Kul att du kom! =) du va uppskattad! Polisen gilla dig skarpt!