söndag, februari 22, 2009

Vykort till Rullis



Hej alla! Just nu när jag skriver ligger jag och hämtar mig efter en heldags äventyr, och kopplar av med en god bok och något att dricka. Veckan har varit helt underbar! Det finns så mycket spännande att se här! Igår var vi på utflykt, det var både exotiskt och spännande. Människor är så annorlunda här! Maten är helt fantastisk, och man ser kändisar överallt! Staden har verkligen puls, och i fredags provade vi klubblivet här i stan och vad ska man säga - det skiljer sig en HEL DEL från Umeå! Det är verkligen inspirerande att se sig om här i världen, det blir inte sista gången jag åker hit! Vädret är naturligtvis underbart. Man börjar förstås ändå längta hem till tryggheten och alla kompisarna där hemma. Jag skulle också vilja säga att jag inte vill ha något homecoming party som ni säkert har tänkt, det behöver ni verkligen inte göra *blink*. Hoppas ni har det bra där hemma i kalla Umeå!

Hälsningar Oskar

PS. Sundsvall är precis som på bilden även om man inte kan tro det!!! DS.

4 kommentarer:

Jonas sa...

hehe, det verkar som om man skulle ta ett besök i den stan nångång. Vi saknar dig här Oscar, jag o Andreas skulle behöva dig i vårt lag när vi spelar spel, gick sådär när vi spela tp förra söndagen.

Ante sa...

Vad exotiskt finns det i Sundsvall förutom IKEA? ;)

Håller med Jonas, du är i vårt lag när du kommer hem! Jonas vet bara vad den första Bondbruden heter, och vad saken man har pilar i heter =P

Kanske han kan liite mer också....

Anonym sa...

Det låter verkligen härligt! Se nu till att riktigt rå om dig själv och passa på att njuta i hettan! Förstår att du praktiskt taget bor nere på Fläsians guldskimrande sand, och jag är avundsjuk på det.

Oskar sa...

Ja det ar verkligen harligt har nere! Halsningar Oskar