tisdag, maj 05, 2009

Dagens fråga:

Varför är hockeykillar fula och fotbollskillar snygga?





3 kommentarer:

Håkan sa...

Det är för att hockeykillar inte glider omkring i shorts och helvete i direktsänd tv. Alla fotbollskillar måste ju föna håret, sminka sig och hålla på dagarna i ända samtidigt som hockeykillarna bara tar på sig heltäckande hockeyutstyrsel som de inte syns under. De slutar till och med klippa sig ordentligt för att ingen ser ju ändå och därifrån kommer hockeyfrillan.

Det hela utvecklas till slut till en slags psykisk defekt som får hockeykillarna att börja tänka att eftersom jag varken hade duschat eller kammat mig senaste matchen när jag ändå var på tv inför hundratusentals människor så behöver jag knappast göra det nu heller.

True story

Tibbe T sa...

Ah! Logiskt!

Micke sa...

Faktiskt. Det där har legat och gnagt länge för mig, men nu kanske jag äntligen kan få ro.