måndag, maj 18, 2009

SERIÖST

Idag är det måndag och då brukar jag börja tänka på kommande helg, nu kommer jag med ett förslag här som är på riktigt!

Nu till helgen är det helg, sen nästa helg är det yran, och helgen efter det så är terminen slut. Nu till helgen blir det som sista chansen att ha en grym sista rullisfest, lite av en avslutning, ja? Nästa termin kommer inte vara sig lik, för då bor typ ingen kvar här. En awesome rullisfest vore väl en fin avslutning på detta år? Mitt förslag är fest i huset på fredag eller lördag, då alla rullare, ex-rullare och orullare är välkomna. JA? VAD SÄGER NI??

12 kommentarer:

Micke sa...

Ja jag är på. Blir det i husfest-form?

Tibbe T sa...

Tack Micke, dig kan man lita på. Korreform kanske? Trycka ihop oss lite.

Myran sa...

perfekt! som jag har längtat! kan vi inte festa hela helgen? typ låtsas som att vi är 18-åringar på charter eller nåt.. :D

Tibbe T sa...

Grisfest!!

Anonym sa...

Hej!
Hittade er blogg idag och måste säga att den är väldigt rolig att läsa! Har dock en fråga efter att ha läst ett tag och det är hur många av er som bor kvar till hösten och ni som flyttar, varför gör ni det?

Mabbi sa...

Jag säger All in. Kör vi fredag eller lördag? På onsdag är det sittning på Villan, All in då med! Så torsdagen är ju lugn.. kanske vi ska köra fest på fredagen??

Käre anonyma läsare; Rullstensgatan består av studentkorridorer. Då å då, inte ofta, tar en student examen. Dax att ge sig upp i vuxenvärlden. Ett nytt liv. Jag förstår om du är orolig över hur det kommer gå för bloggen i framtiden utan flera av oss genuina bloggare. Det är viktigt att inte ta ut nått i förskott, ett VIP-bloggmöte kommer hållas inom kort, där det är punkt 1 på dagordningen. Återkommer när beslut tagits av den ledande styrelsen.

Oskar sa...

fredag blir ju stört grymt

Micke sa...

Tänkte just att du kanske är hemma Oskar. Sjukt bra.

Jonas sa...

fredag blir mange gott!!

Hany sa...

jag ska tänka på er från sthlm =)

Håkan sa...

Ifall det här är sista festen så röstar jag på grisfest. Se till att ha mycket utemöbler inomhus och vanliga möbler utomhus. Uppmuntra sktateboardåkande inomhus och se till att spela uteslutande e-type så blir det nog skitbra ska ni se.

Synd att det är för långt att hälsa på.

Micke sa...

Var håller vi till?