måndag, juni 08, 2009

Sthlm

Fortfarande lite chockad av Myrans inlägg, men jag gör ett försök att skriva ändå.

Nu har jag varit i storstan i tre dagar och börjar väl snart förstå att jag verkligen flyttat. Lagom till eftermiddagens debut på jobbet, vilket lär röra till det igen.

Sjukt jobbigt att flytta/packa/städa. Soprummet på rullis är inte mysigt där vid två-tre på natten, har jag lärt mig.

Jag undrar hur Tibbe ska hinna förbruka allt det där innan det går ut.

Tommy lät trevligare än nånsin när jag ringde och sa att jag skulle flytta. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det.

Jag har inte hört nåt av mina forna korridorskamrater ang alla narcissistiska souvernirer jag lämnade efter mig. Någon reaktion, Johan?

Tack för tre trevliga år! Hör av er när ni kommer till Sthlm nästa gång.

Inga kommentarer: