onsdag, juni 03, 2009

Utvärdering

Jag vet att ni nu har fullt upp med förberedelser inför sommaren, men för att kunna göra huset ännu bättre för nästa kull, vore Vi så tacksamma om Ni ville fylla i den här nätbaserade utvärderingen. Det går bra att lämna anonymt - det är ett högt deltagande som är viktigt!

1. Har huset levt upp till dina förväntningar och hur har det stämt överens med husmålbeskrivningen?

2. Hur har festerna levt upp till dina förväntningar? För få, för många skandaler?

3. Vad tycker Du om så många har valt att flytta från huset efter detta år, finns det något sätt man kan undvika detta i framtiden, och i sådana fall hur?

4. Vad tycker Du om Tommys insats?

5. Var Du orolig när det brann från engångsgrillarna, och vad tyckte Du om Jonas släckningsinsats (gradera från 1=hjälteinsats till 5=overkill)

6. Hur tror Du att vi ska få Camilla att skriva ett inlägg i bloggen?

7. Vad tror Du är orsaken till Jivin' Js minskade bloggande?

8. Tror Du att Du kommer att få rabatt på Ybuss när Ante har tagit sitt busskörkort och börjat extraknega? Om Ja, varför?

Övriga kommentarer?

....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................


Tack för Er medverkan!


/Kansliet

5 kommentarer:

Ante sa...

1. Har vi husmålsbeskrivning?

2. Alldeles för lite fester på sista terminen, eller så var det bara jag som lyckades hålla mig undan.

3. Tråååkigt! Vi börjar med att cementera in huset och sedan sätta sprärrar och dörrvakter så ingen kommer ut.... Eller så fortsätter vi vara lika trevliga som vi varit hittils =)

4. Han är duktig på att fatta sig kort i mail i allfall. Jag tycker vi ger honom en utmaning nästa termin och ber han förklara hur vi ska ta oss ut ur huset när det brinner i trapphuset.

5. Nu var det väl sopkärlen det brann mest från ;) Dock var det en heroisk insats som borde belönas med H.M. Konungens medalj med kedja. Är en 6:a bra?

6. Fråga henne

7. Fråga honom

8. Jag kommer då i allafall få fina rabatter ;)

/Ante

Tibbe T sa...

En liten snabb kommentar till Antes svar på fråga 4. Myran har nämligen tagit upp med Tommy hur ni på 3an ska klara er om det börjar brinna. Fråga henne.

Mabbi sa...

Eftersom jag haft min sista lektion i skolan och numera är totalt pluggfri så känner jag att jag om någon har tid att svara på detta ordentligt. Det ligger ju högt inom mina prioriteringar oxå.

1. Jag missade också husmålen så det går inte att utvärdera. Mina förväntningar på huset har uppnåtts i hög grad.

2. För få fester, jag ber om ursäkt för detta då jag är festansvarig i vår korridor. Jag hoppas att någon styr upp det bättre till hösten så jag kan komma o hälsa på. Skandaler har det vart tokigt för lite av, det ligger på minus. Kan inte komma på någon! Kan ni? Även där känner jag att jag inte levt upp till förväntningarna.

3. Jag tycker det känns tråligt, men efter tre år hade jag behövt något nytt. Oranga väggar eller vad som helst.

4. Jag har bara haft obehagliga samtal med Tommy live. RIngde honom dock igår, å då svarade han strikt på mina frågor och var väldigt tillmötesgående. Han får OK.

5. Jag blev orolig när det började ryka efter att brandmännen gjort sitt. Jag tycker att Jonas gjorde en starkt insats när han vågade sig in i soprummet o leta efter en snöskyffel.. väldigt smart släckningsmetod tycker jag. Han tog det dock väldigt lugnt så han får en 3:a. Lite mer acion..

6. Någon kille kan väll smöra lite för Camilla?!

7. Ja det får han stå till svars för.

8. Förmodligen inte, men det kommer bli ett jäkla tjat om att man ska åka buss..

Övrigt; Jag vill tacka er alla så otroligt mycket. Det är med en tår i ögonvrån som jag lämnar huset. Ta hand om er själva och framförallt huset. Å Tommy.

Ante sa...

Till Tibbe: Kan inte du delge oss här? Tänk om det börjar brinna om 5 minuter? ;)

Tibbe T sa...

Här kommer mina anonyma svar:

1. Huset har även detta år levt upp till mina förväntningar, kanske även högre än förväntningarna. Många nya glada ansikten i år vilket bidrog. Vad gäller husmålsbeskrivningen så tycker jag nog att vi alla kan säga att den fallit väl in i år.

2. De inledande festerna på höstterminen var oslagbara. 3an till höger var snälla och ställde ofta upp som värdkorre och oftast var det Ante som fick städa efteråt. En annan fest att minnas var ju min och Myrans 49års fest i Myrans fd. korre. Sedan kommer vintermörkret och husfesthumöret dalade lite för att senare blomma upp nu på vårkanten. Dock alldeles för lite skandaler, jag efterlyser många fler till hösten! Summa summarum har mina bästa fester HT-08 och VT-09 varit på Rullis!

3. Ibland (men inte så ofta) måste man gå vidare i livet. Ett steg kan vara att flytta. Tyvärr är det med mycket sorg i hjärtat jag lämnar 178an, men för att göra min flytt så smärtfri som möjligt så flyttar jag ju bara 2 nummer bort. Ett sätt att förhindra liknande händelser i framtiden kan kanske vara att alltid ha världens roligaste fester i tentaperioder, till den grad att alla kuggar på tentorna och därmed aldrig tar sina examen.

4. Ibland kan man bli lite sur på Tommys envishet, men då kan man ha i åtanke att han bara vill vårt bästa! Ja vi får inte ha grejer i korridoren, men tänk om det börjar brinna? Då är sakerna i vägen, faktiskt. Tommy är en sån som verkar utan att synas.

5. Tyvärr var jag inte på plats, men när jag fick nyheten från bloggen så blev jag mycket orolig! Jag var rädd att jag hade vänt rullis ryggen för en sekund och hela huset skulle förstöras. Typ när katten är borta dansar råttorna på bordet. Jag tycker att Jonas släckningsinsats var en 1= hjälteinsats, annars skulle vi kanske inte ha någonstans att slänga våra sopor.

6. Jag tror inte det går.

7. Jag funderar på om Jivin' J's minskade bloggande skedde i samband med att han tog farväl till singelmarknaden?

8. Ja det tror jag, för Ante är snäll, och jag har erbjudit mig att köpa bärs till honom en gång.

För övrigt så vill jag än en gång påminna om att jag ska bli bjuden på allt som sker i huset nästa termin! Rullis kommer alltid leva kvar i mitt hjärta. For eva eva.