söndag, december 07, 2008

Beerpong & Slagge

Jag har en bild från Coronakvällen i lördags som kan ha knäppts precis under det stora slagsmålet jag berättade om.
Den andra bilden är från i fredags när jag var på avskedsfest med Norrlandstema. De viktigaste norrländska detaljerna i min utstyrsel är den dåligt bakade prillan under läppen, men kanske framförallt kamerafodralet jag låter, så där lite fräckt & praktiskt, sitta fast i jeansfickan. Större delen av kvällen ägnades åt beerpong som jag tycker vi kan köra här på 178:an nästa gång det bjuds till fest!

3 kommentarer:

Tibbe T sa...

Du har fångat en annan 178are på nedersta bilden!

Oskar sa...

Ja jävlar det hade jag inte sett! haha va roligt...

Mabbi sa...

Ååå vad underbart!! Jaa vi hoppas ju att du dyker upp på nästa fest.... "Mr Busy"