tisdag, december 09, 2008

kallt!

De som någon gång besökt mitt rum vet att det brukar vara ganska kallt, jag trivs bra med runt 19 grader. Men nu har det gått för långt, e just nu 15,8 grader på mitt rum och det tycker till och med jag e i kallaste laget. Med tanke på att värmen stiger vill jag inte ens tänka på hur det är i övriga huset. Elementen funkar inte, och med tanke på att temperaturen ute är -11 hjälper det ju inte att öppna fönstren direkt. Det kanske e den nya miljösatsningen vi ska göra här på rullstensgatan, antingen elementen igång eller fläktarna, det är bara att välja. Jag tar nog ändå elementen om jag måste välja. Men det är ju också som jag brukar säga för att uppskatta värme måste man ha upplevt kyla, så om det blir svinkallt inatt och värmen kommer tillbaks imornkväll så kanske jag e lika glad för det som jag är bitter nu, det ser jag fram emot.

Inga kommentarer: