torsdag, januari 01, 2009

Parlamentet

Idag är det tydligen söndag enligt vissa och torsdag enligt andra. Imorgon är det fredag enligt alla, jag tror jag tar söndag idag det passar mina sysslor idag lite bättre, världen är inte logisk alltid. Iaf ikväll är det parlamentet och det brukar ju betyda obligatorisk närvaro och ikväll är inget undantag bara det att man får ta eget ansvar ikväll, jag litar på er ärade korrisar. Eftersom vi inte kan vara samlade som vanligt så beslöt de på tv att de skulle göra ett speciall avsnitt, nämligen en hel timme och lite annorlunda, ja jag har fått lite insider tips men jag kan inte säga mycket mer just nu, okej ja Robert Gustafsson ska vara med.

1 kommentar:

Mabbi sa...

Vilket härligt inlägg! Dock lite advanced för mig, en dag som denna, kände mig bort dribbland efter de första meningarna. =)