söndag, mars 15, 2009

Diverse

Utan att ha alltför mycket att skriva om känner jag ett visst ansvar att stå upp för 3an till vänster. Jag tar det i punktform.

- när mina föräldrar för första gången under mina tre år här i stan hälsar på, ja då passar huset på att bjuda upp till ett jäkla drag. Nog var det kul att titta på opera-schlager med mina fina föräldrar, men det var inte utan att man ville hoppa ner nån våning.

- är det bara jag som blir stressad när jag ska packa mina varor på ICA? Dels får jag blickar från kassörskan som vill styra in nya varor på banan, dels flockas andra kunder kring mig. Vadan den här ständiga brådskan?

- vad är det med vädret?

- ett roligt tillskott på spotify: spotify:album:0dCBd0MA5vQTSmw9e61Ea8

- jag tyckte att pappa var lite rolig när han efter tre minuter på schmäck försiktigt fällde kommentaren: "det var ju ett lite speciellt klientel här..".

- jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att SVT:s nya satsning "Grillad" luktar kalkon lång väg. Foster Brooks vet däremot hur man gör:

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du gör ett bra jobb micke som står upp och skriver från 3:an till vänster i huset när ingen annan gör det!