tisdag, mars 24, 2009

Mitt Vanish Moment

Ni som brukar umgås med mig ganska ofta, och då speciellt på fester, vet att jag inte räds rödvin. Jag är inte rädd för att dricka det, och allra minst spilla det. Anledningen till detta är Vanish! Vanish tar nämligen bort alla rödvinsfläckar jag drar på mig, det är magiskt!

I söndags hade vi en bokad tvättid, och tio minuter innan den hade jag på lite Vanish på en tröja med en rödvinsfläck. Efter lite krångel så blev det ingen tvättning den dagen, och tröjan glömdes bort.

Sen igår, när vi skulle ge tvättningen ett nytt försökt så tog jag fram tröjan igen för att ha på Vanish ännu en gång eftersom det enligt instruktionerna på baksidan ska sättas på några minuter innan tvätt. Men! Vad ser jag då? Ja, ingen fläck i alla fall. Den var helt borta!
På ett dygn har Vanish trollat bort min rödvinsfläck, bara sådär! Vart tog den vägen var min första fråga. Men så länge som den inte är på min tröja så är jag nöjd.

Är det inte härligt med små vardagsmirakel?!

3 kommentarer:

Tibbe T sa...

Tänk vad härligt livet är ibland! Fantastiskt!

Ante sa...

Helt otroligt!
Du pratar snart säkert som dom i reklamen också ;)

Myran sa...

Lita på rosa! :P