torsdag, mars 12, 2009

Önskelista:

Att Oskar bloggade om Tokyo.
Att Mabbi bloggade om hur man finner inspiration till att träna.
Att Myran bloggade om hur det känns att ha lämnat 178:an.
Att Jonas bloggade om spättekakor.
Att Jivin’ J bloggade om bröstmjölk.
Att Micke bloggade om hur det var när han gav någon en spruta första gången.
Att Camilla presenterade sig här på bloggen.
Att Ante bloggade om sitt pianospelande.
Att Hany bloggade om livet på andra sidan (Ålidhöjd).
Att JD bloggade lite mer ofta.

3 kommentarer:

Myran sa...

Jag kan inte.. det för fortfarande för ont!

Mabbi sa...

Jag har en önskan om att alla (Tibbe iaf) bloggade om något roligt som hänt, tips på roliga saker man kan göra..typ åka scoter eller se en jägare eller nått.. eller en världsnyhet/ inrikesnyhet.. jag känner mig så dåligt uppdaterad.

Tibbe T sa...

Vi kanske måste göra en roadtrip till finland snart så du får se en jägare igen. Jag märker att det har gjort ett stort intryck på dig.