fredag, mars 13, 2009

VÄNTA!

Nu kom det någon!!!
Hann inte se vem det var eftersom denne stängde dörren innan jag hann springa ut, men genom uteslutningsmetoden har jag kommit fram till följande.

Det kan inte vara Niklas, Jonas, Emil eller Åsa. Dom hade alla gått förbi min dörr eftersom de bor längre bort i korridoren. Detta lämnar Oskar, Pontus och Henning. Pontus är i Hemavan så då har vi två personer kvar.

Eftersom jag läser statistik nu så kan jag lätt räkna ut att jag har 50% chans att lista ut vem det var. Jag gör då ett antagande från tidigare erfarenheter som säger att alltid när Henning kommer hem stänger han dörren så fort han kan, medan Oskar då och då kan lämna den öppen. ALLTSÅ, Henning har precis kommit hem!

Skriver senare om det stämmer....

3 kommentarer:

Mabbi sa...

Hehe, det va inte jag! Men jag är precis påväg ut för att hitta nått att äta! =)

Anonym sa...

tycker det borde börja komma upp lite bilder här i bloggen så man ser vad som händer i vårt fina hus ! :)

Mabbi sa...

"Vårt fina hus", å vem är du??? Börja blogga!!