söndag, oktober 12, 2008

Min söndag.

Vaknar 07:30. Konstaterar huvudvärk. Somnar om. Vaknar kl 9, sätter på teven, konstaterar att det fortfarande är världskrig i skallen, somnar om direkt. Vaknar 10, stänger av teven för att jag har så ont i huvudet. Vaknar efter 11, ont i huvudet, somnar om. Vaknar vid 12. Går upp och kokar te och gör 2 mackor (te är det absolut bästa jag vet när jag är bakis). Äter. Tar en ipren. Går och lägger mig och somnar. Vaknar vid 1 och börjar känna sjuk stress över att jag sover bort dagen. (När man är så gammal som jag är vill man ta vara på dagarna.) Somnar om. Vaknar kl 2 och får panik över att klockan är så mycket. Går upp trots huvudvärk. Sätter på ett Project Runway och lägger mig i fåtöljen istället. Går och hämtar min cykel som jag lämnade på campus inatt. Tänker att lite frisk luft är nyttigt, men mår illa hela vägen. Kommer hem och vilar. Ser lite Entourage. Och så blev det kväll.

Och Jivin' J var uppe kl 7 imorse och åkte och fiskade.

Inga kommentarer: