lördag, oktober 18, 2008

Någonting måste göras!

Jag har sedan igår funderat en hel del. Nu har jag kommit fram till att något måste göras! Vi kan inte ha det såhär längre.. Jag tänkte att vi börjar med någon sorts namninsamling för att Herr Åberg ska göra något åt säkerheten i huset.

För er som inte var med igår kan jag ge er bakgrunden till min oro:
Vi hade ätit en god middag och hade det väldigt trevligt, vi satt och pratade och myste. Så som man bara kan ha det på 178:an.
Mitt i alltihopa springer det in en främling i korridoren, hur han kom in vet jag inte. Främlingen började se sig omkring, sen så tittade han upp och såg lampan. man såg hur främlingen siktade in sig på lampan direkt. Så hoppade han upp och slog sönder den. Och lika snabbt som han kommit, hade han försvunnit igen.

Det här är ytterst oroväckande. Ska vi verkligen sitta vakna hela nätterna och vara rädda för de hiskeliga människorna som försöker ta sig in och vandalisera 178:an?
NEJ!
Det här kan inte fortsätta. Vi måste göra något.

Upp till kamp!

Inga kommentarer: