söndag, oktober 12, 2008

Söndag

Min söndag; Vaknar av musiken i mp3 spelaren (?) kl 08.00.. somnar om..
Går upp o drar upp persinnerna men inser att d inte va dax än o går å lägger mig.
Upp igen vid 11 o kollar läget i korren.. diskar några glas..känner mig sedan alldelses för trött, funderar på hur jag ska orka städa hela korren, går å vilar lite... mobilen ringer.. ingen vila..
Sätter igång med städningen igen.. Städar o sen kommer Hany på besök.. tidsbrist! Bara en timme kvar till beachen börjar.. bakar kakor till kvällsfikat som jag inte hinner vara med på.
Spelar beach i två timmar.. sen födelsedagsmiddag på Ålidhem.. Grattis födelsedagsbarnet! =) Jättetrevligt..
Nu är jag en tröttjävel.. med ryggont efter sträckning på beachen.. Det blev ingen riktig söndag..dock en mysig söndag. Hoppas på en riktig söndag nästa helg.. då ska jag bara ligga under mitt täcke... här i mitt rum på 178:an.. Godnatt

Inga kommentarer: