torsdag, oktober 30, 2008

Två dåliga saker med att vara Tibbe T

1. Det klickar alltid, alltid i mina öron när jag tuggar, sväljer, gäspar osv. Ofta går det bra, men om jag börjar tänka på det så driver det mig till vansinne så pass att jag skulle kunna slita av mig öronen och gräva ut klicket.

2. Mina stortånaglar pekar lite åt himlen, så alla mina sockor går sönder jättesnabbt på stortårna. Till och med tygskor går sönder av mina stortånaglar. En ekonomisk förlust, eftersom jag måste köpa nya sockar ofta (får inte ha trasiga sockar för min mamma).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dina tår är emellertid tämligen harmlösa jämfört med mina vansinnesmördare till tår. De tuggar sig igenom lager av intersport-sockar på nolltid.

Mabbi sa...

Hehe. Mitt problem är mer att jag lyckas få hål i alla mina kläder, strumpor, byxor, tröjor, det spelar ingen roll vad det är. Vet inte riktigt vad det beror på. Tror att det är endel av mig helt enkelt. Det blir så när man lever farligt =)

Anonym sa...

Vilken bra mamma :)
Min är tvärt om så jag går nästan alltid med tåhål i mina. Inge ovanligt att 2-3 tår tittar ut i varje socka