fredag, november 07, 2008

en bra idé

Jag fick en utomordentlig idé igår, och det beror nog på att jag hade tenta idag och då är jag ju tvungen att tänka på allt som inte har med pluggande att göra. Så fungerar jag!
Jo, jag och Flåsa har ju planer på att gå på Tibbe Ts fest ikväll. Och eftersom vi gillar att dricka så tycker vi att halv åtta är lite väl sent, så vi planerade att ses innan för att dricka lite.
Sen igår så kom ju idén! Eftersom en viss korridor har en liten helgbesökare så vore det ju trevligt att sitta och mysa i Jens korridor innan..

Erkänn, för en gångs skull, att jag var smart!

Vilka ska på tillställningen ikväll förresten?

3 kommentarer:

Tibbe T sa...

Jag tycker det var en extraordinär idé! Jag får lust att skippa vår middag och hänga mer er istället.

MP sa...

den situationen har jag varit i många gånger, t.o.m testat, de funkar!

Hany sa...

count me in!