måndag, november 24, 2008

Helg

Nu är det måndag igen, det betyder att det är helg om några dagar.
Kan vi inte göra nåt kul i helgen? Den här helgen har ju varit vit, så det vore kul med nån liten fest. Helst på lördag, för jag gillar inte att dricka alkoholhaltiga drycker när det är på spåret, man tappar lite fokus då.
Min helg har för övrigt varit väldigt händelserik, jag har varit och jagat och då fick jag se två stora "hundar" (jag tyckte att det såg ut som vargar) bråka. Det var oerhört läskigt, men jag tog skydd bakom Patrik, det kändes tryggt.

Så, ska vi göra nåt kul på lördag?

2 kommentarer:

Mabbi sa...

Vit helg? Jag mår forfarande illa =(

Tibbe T sa...

Åsa du är för dålig på att passa in dina vita helger, nu får du ställa upp för laget. Myran du kan fethajja att vi ska göra nåt roligt på lördag.