söndag, november 02, 2008

Min PopUp kväll

Oj oj oj.. vart ska jag börja?

Vi avnjöt en utsökt middag i hanys korre.. o en flaska röd dricka var. Sen va d brottom att hinna med bussen till city. Där inhandlade jag en dosa, o en tändare med en racerbil på till Tibbe T. Sen va jag redo att möta POPUP. Vi gled in lite snyggt o på Hanys mobil spelades låtar på högsta volym. Toaletten. Sen Baren. Väl där upptäckte vi att drickan var väldigt dyr. Å jag fick inte nån utdeldning av att jag lärt mig dricka öl för den va lika dyr som cidern, lite bittert. Hörde efteråt att Tibbe T lärde upp Myran lite snabbt att det var rödvinet som var mest prisvärt. Detta missade jag fast jag var dock inte så jättesugen på rött.. aja.
Träffade mycke härligt folk. Såg Markus, inte så kul, o sen Hello Saferide.. riktigt bra.. dansade runt.. plötsligt stod en vän o höll min mobil framför näsan, tackar för det! Umgicks mest med Hany o klasspolare.. Myran o Tibbe träffade jag alltid på i baren. Å när jag smsade å frågade vart de var så fick jag "baren" till svar. Hoppas att ni gillade födelsedagspresenten =) Va med i en mjölkdrickartävling då jag fick en plötslig hicka, rekommenderar det starkt, då hickan försvann. Jaa vad hände mer... nån sa att teddybears va ett band från Norge så vi skippade dem å tog istället bussen hemmåt... Hur var er kväll?

Inga kommentarer: