lördag, november 29, 2008

Är det vi eller du som är annorlunda?! Tänker du som oss? Välkommen till oss på 178:an...

Den lugna fredagskvällen med på spåret, spårade ur, och resulterade i denna lilla historia;

Det var en mycket regnigt dag i Umeå. Denna dag hade liksom typ lite grann av liksom andra saker än det som gällde dagen innan. Gårdagen ägde fett precis som jag gjorde, därför leker jag och min farbror Jonas att vi rånar en symaskinsaffär. Jag gick till Turken för att snatta kebab från toan. Men han blev konstigt nog förbannad, trots mina nya skor. "Vaf*n" sa Turken och slog upp dörren i fejan på Jonas. Han bara garvade rakt ut nonchalerade stackars Turken och svor rakt ut i himlavalvet som att Gud bad honom att slå tillbaka. Jonas var lite skakad efter dörrens hårda smäll. "Nu j*vlar!" ska du din lymmel få på käften innan Gud anar ditt förbannade helvette. Fittan fladdrar av vällust och livfullhet. Nu jävlar ska du banemig dö sa fittan men då sa någon "NEJ!". Kanske ska Jonas gå till Turken för 17:de gången.

Författad genom några väl valda ord från Tibbe T, Myran, Poppan, Andreas, H. Enning, Karlsson och Mabbi.

Inga kommentarer: