lördag, november 08, 2008

Konstig kväll

Ikväll var en konstig kväll. För ca en vecka sen fick jag en inbjudan på Facebook till någon slags tillställning på Villan som skulle äga rum ikväll, men det framgick inte alls vad det var. Det var väldigt uppsjåsat och jag fick facebookmail varje dag som nån typ av nedräkning till denna stora happening. Det skulle iallafall erbjudas öl till reducerat pris och det var väl tillräckligt tyckte vi. Men det var liksom inget speciellt. Det var bara som en vanlig kväll, förutom att den började 18.30. Det betyder att man börjar dricka vid 17-tiden, och är så där lagomt full vid sju och följaktligen dyngrak vid 21.30. Det blev eftersläpp men inga kom, och nu sitter jag här hemma 23.09, på gränsen till bakfull, och hela livet känns som en enda stor efterfest. Det betyder också att snusen har tagit slut. Jag känner mig lite blåst faktiskt...

3 kommentarer:

Ante sa...

01:37 fanns jag i köket =P

Mabbi sa...

02.50 jaa! konstigt.. typ samma skit hände mig trots att ja inte va på villan.. nää jag är inte bitter..

Mabbi sa...

Öhh vet inte vad jag menade med det där.. var nog snarare så att alla festsugna va på corona.. tätt med folk på dansgolven..