torsdag, november 06, 2008

Gästen

De första rapporterna har precis strömmat in rörande en speciell helg-gäst i vår korridor. Det var Rebecca som skymtade en figur blixtra förbi bakom dörrspringan innan de tu ivrigt stängde in sig. Hon hann inte se mycket, men personen i fråga bar tydligen en "röd jacka", vilket möjligen indikerar en sportig person. Han bar dock även "en svart mössa", vilket å andra sidan talar för diagnosen "introvert anonym Stockholmare". Något ambivalenta uppgifter än så länge, alltså. Vidare var han lång, ungefär lika lång som mig, men Rebecca trodde inte att han skulle vinna i en fight mot mig. Låter som en trevlig kille!

2 kommentarer:

Mabbi sa...

Oj! Tackar för rapporten eftersom jag räknar med att inte ske en skymt av varken gästen eller värdinnan.. ser framemot uppdatering under helgen =)

Tibbe T sa...

Jag tänkte att jag skulle gå och lämna tillbaka Hannas verktygslåda ikväll.