måndag, november 24, 2008

Veckans ros

Redan i veckans begynnelse så delar jag ut rosen för densamma. Efter en helg som förvisso varit oerhört trevlig men slutade i evigt strul och snö upp till hakan så passar 178:an på att visa sig från sin allra bästa sida. När jag trött och en aning omtöcknad ramlar in i 3:an till vänster, så möts jag i min kyl av en underbar cheesecake med saftiga bär på. Plötsligt kändes bekymren som bortblåsta och jag måndagen kändes inte alls motig längre. Till och med snöstormen här utanför ser lite mysig ut.

Så tack Hanna, du gjorde min dag.

2 kommentarer:

Hany sa...

Allt för min korrekompis! Va ju mitt sista (bjud-)fika i den här i korridoren =(

Mabbi sa...

Vad fint! =) Du verkar verkligen uppskatta fikat Micke, förstod direkt när jag såg "veckans ros", tack hanna, o skrivet av micke, att det handlade om fikat! =)