torsdag, november 06, 2008

Hej på er!

Om ni kan läsa detta har jag lyckats med min största databedrift hitills i mitt korta liv. Hm ska kanske kolla först om det funkar, äh nu passar jag på att skriva lite. Torsdag är det idag och det är en fantastisk dag tycker jag, kanske mest för att då är det fysgympa som gäller i min värld och i några andras med här i vår kåk. För er som missat detta är vi alltifrån ett helt gäng till några få tappra själar (undra vem det är??) från huset som svettas och kämpar tillsammans på gympan på torsdagar. Idag verkar det som att 4 eller 5 ska med från min korre, det kallar jag bra uppslutning, men vi saknar fortfarande dig som inte ska med. Tveka inte häng på och känn den fina gemenskap som finns på Rullstensgatan 178.

Bjuder på ett citat med. "Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende och framgången är given." (Mark Twain)